Alfabet utmaning

Jag hänger på Ett hem utan böcker och hennes alfabetutmaning. Det går ut på att läsa en författare (efternamnet) på varje bokstav i alfabetet ända fram till årets slut. Det kanske inte finns författare på alla bokstäver men ska försöka hitta alla. Jag kommer att läsa böckerna i den ordning jag känner för.

A - Alvtegen, Karin - Saknad
B
C - Chamberlain, Diane - Löftet
D -
E
F
G
H - Horster, Hans Ulrich - Barn 312
I
J - Jungstedt, Mari - I denna ljuva sommartid
K
L - Leeb, Jenny - på grund av Leon
M - Mûller, Majvor - Mörkaskuggor över Sunderbyn
N
O
P - Pelzer, Dave - Pojken som kallades det
Q -
R - Rudberg, Denise - Matilde
S - Sjödin, Agneta - En av de tolv
T
U
V - de Vigan, Delphine - No och jag
W
X -
Y -
Z - Zafón, Carlos Ruiz - Vindens skugga
Å -
Ä -
Ö -


Är det någon som vil hänga på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0